Zakończył się proces rekrutacji uczestników do projektu FABRYKA INICJATYW BRANŻOWYCH.
Osoby zakwalifikowane do udziału w zajęciach dodatkowych zawodowych dla kierunku technik żywienia i usług gastronomicznych:
LP |
IMIĘ I NAZWISKO UCZNIA |
Liczba punktów |
1 | Marlena Kotynia | 85 |
2 | Natalia Wrońska | 75 |
3 | Kamil Andryśkiewicz | 90 |
4 | Klaudia Płóciennik | 90 |
5 | Patrycja Kowalczyk | 85 |
6 | Paulina Kosińska | 90 |
7 | Jagoda Kaczmarek | 75 |
8 | Paulina Klimczak | 75 |
9 | Michał Turowski | 75 |
10 | Klaudia Majewska | 90 |
11 | Monika Sangórska | 100 |
12 | Marta Stańczyk | 90 |
13 | Weronika Wajszczyk | 100 |
14 | Natalia Bukowska | 90 |
15 | Adam Bartosik | 85 |
16 | Dawid Lange | 74 |
17 | Martyna Cukier | 75 |
18 | Jacek Wojtkiewicz | 74 |
19 | Aleksandra Jarecka | 75 |
20 | Mateusz Dębiec | 85 |
21 | Paulina Stefan | 75 |
22 | Karol Adamczyk | 60 |
23 | Małgorzata Szlacheta | 75 |
24 | Karolina Mokwińska | 85 |
Osoby zakwalifikowane do udziału w zajęciach dodatkowych zawodowych dla kierunku technik obsługi turystycznej:
LP | IMIĘ I NAZWISKO Ucznia | Liczba punktów |
1 | Paulina Nowak | 75 |
2 | Natalia Gotner | 75 |
3 | Izabela Bąk | 74 |
4 | Wiktoria Matuszewska | 65 |
5 | Agnieszka Wojtaszek | 75 |
6 | Katarzyna Bąk | 85 |
7 | Paulina Grałek | 85 |
8 | Natalia Dobrowolska | 85 |
9 | Daria Rzepecka | 65 |
10 | Patrycja Koprowska | 70 |
11 | Patrycja Lenarczyk | 65 |
12 | Patrycja Musialik | 85 |
Osoby zakwalifikowane do udziału w zajęciach dodatkowych zawodowych dla kierunku technik organizacji reklamy:
LP | IMIĘ I NAZWISKO Ucznia | Liczba punktów |
1 | Michał Kalwat | 65 |
2 | Sara Sowińska | 75 |
3 | Paulina Stasiołek | 70 |
4 | Aleksandra Maszeska | 70 |
5 | Weronika Nieścioruk | 70 |
6 | Julia Tejchman | 75 |
7 | Angelika Wojciechowska | 75 |
8 | Marta Zaborowska | 75 |
9 | Klaudia Melner | 65 |
10 | Katarzyna Garlikowska | 65 |
11 | Wiktoria Galińska | 65 |
12 | Aleksandra Kołodziejska | 65 |
Osoby zakwalifikowane do szkoleń zawodowych jednocześnie zostały zakwalifikowane na zajęcie z zakresu kompetencji kluczowych (język niemiecki) oraz indywidualnego wsparcia doradczego w ramach SPInKa.