- 25 wyświetleń
Oznaczenie sprawy: AiO.272.1.25.XII.2013…............ Tomaszów Maz. 19.12.2013r.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2
im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim
w partnerstwie z Profes Consulting Lachowska Kościan spółka jawna– Lider Projektu
i Gromar sp. z o.o.
zapraszają do złożenia oferty na zadanie pn.:
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalista do spraw organizacji w projekcie pn.: „Mistrz kuchni – profesjonalny trening umiejętności kulinarnych ” realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w partnerstwie z Profes Consulting Lachowska Kościan spółka jawna– Lider Projektu i Gromar sp. z o.o. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX– Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 – Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
- Termin wykonania zamówienia:
1) od dnia zawarcia umowy do 30.06.2015r.
2) Zaangażowanie w projekcie – 80 godzin miesięcznie przez 19 miesięcy
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego będzie prowadzone zgodnie
z przepisami Kodeksu Cywilnego w związku z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907 ze zm.).
3. Zakres obowiązków Wykonawcy-Specjalisty do spraw organizacji w projekcie
pn.: „Mistrz kuchni – profesjonalny trening umiejętności kulinarnych ”
Do obowiązków Wykonawcy-specjalisty do spraw organizacji należeć będzie:
1. Dbałość o prawidłowy przebieg projektu,
2. Rzetelne i efektywne wykonywanie powierzonych zadań,
3. 3. Dokładne i sumienne wykonywanie zadań określonych przez Podmiot Zarządzający,
4. Bieżące informowanie Podmiotu Zarządzającego i dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Tomaszowie Maz. o stanie realizowanych zadań,
5. Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań za pośrednictwem notatek służbowych, raportów mailowych,
6. Przestrzeganie ustalonego w projekcie porządku technicznego, sprzętowego i dokumentacyjnego w odniesieniu do procesu szkoleniowego,
7. Znajomość Regulaminu Rekrutacyjnego zamieszczonego na podstronie internetowej projektu oraz treści wniosku o dofinansowanie,
8. Przygotowanie i realizacja działań promocyjnych.
W szczególności:
1) podejmowanie działań promocyjnych, zgodnych z zasadami promocji w ramach PO KL
2) współpraca z grafikami tworzącymi materiały reklamowe
3) przygotowanie i podanie do publicznej wiadomości (na stronie www i w sekretariacie szkoły) list Uczestników/uczestniczek projektu oraz listy rezerwowej,
4) prowadzenie podstrony www projektu
5) organizacja procesu szkoleniowego pod względem technicznym tym między innymi koordynacja pracy osób prowadzących zajęcia z uczniami/uczennicami, w ramach projektu, ustalanie harmonogramów zajęć
6) kontaktowanie się z prowadzącymi zajęcia oraz opracowywanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wytycznymi podmiotu zarządzającego.
7) dystrybucja materiałów reklamowych (folderów, ulotek wśród uczniów/uczennic i ich rodziców, opiekunów prawnych, rozmieszczenie plakatów na terenie ZSP 2
8) Utrzymywanie bieżących kontaktów z uczestnikami projektu w formie telefonicznej, mailowej, za pośrednictwem strony WWW projektu, osobistej (m.in.: przypominanie o kolejnych zjazdach, pracach domowych, zmianach w planie szkoleń),
9) Zbieranie kompletnej dokumentacji projektowej (od: Uczestników Projektu, kadry projektowej),
10) Wykonywanie notatek służbowych (np. z przeprowadzonych rozmów z Uczestnikami, Beneficjentami projektu),
11) Koordynowanie podpisywania umów z Uczestnikami Projektu,
12) Przygotowywanie sal szkoleniowych na potrzeby szkoleń i przekazywanie prowadzącym, zakupione w ramach projektu materiały niezbędne do przeprowadzania poszczególnych szkoleń
13) Tworzenie i uaktualnianie harmonogramu szkoleniowego oraz bieżące informowanie uczestników projektu o jego zmianach,
14) Czuwanie nad dopełnieniem wszelkich wymogów promocyjnych.
Kluczowe decyzje dotyczące projektu podejmowane będą przez Wykonawcę- specjalistę do spraw ewaluacji, w porozumieniu z Podmiotem Zarządzającym i dyrektorem szkoły oraz organem prowadzącym szkołę.
4. Termin i miejsce składania ofert:
Dokumenty można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta na nabór wykonawcy – specjalisty ds. organizacjiw projekcie
pn.: „Mistrz kuchni – profesjonalny trening umiejętności kulinarnych ”
w terminie do 27.12. 2013 r. (lub osobiście) do godz. 12.00, na adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. ST. Staszica, ul. Św. Antoniego 57/6, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, pokój 1.2, budynek A – I piętro.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie jedną osobą , która posiada:
Lp. |
Warunek udziału |
dokument |
1. |
Wykształcenie wyższe magisterskie: ekonomiczne lub z zakresu żywienia człowieka lub informatyczne. |
kserokopia dyplomu. |
2. |
Biegła znajomość obsługi programów edytorskich, graficznych, arkusza kalkulacyjnego |
oświadczenie
|
3. |
Doświadczenie w opracowaniu harmonogramów (planów zajęć) pracy uczniów i nauczycieli (min. 3 rok)
|
Oświadczenie, dowody w formie poświadczeń
|
4. |
Znajomość dokumentacji projektowej POLK |
oświadczenie |
5. |
Znajomość zasad promocji POKL |
oświadczenie |
6. |
Posiada doświadczenie min w jednym projekcie na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków |
Oświadczenie, dowody w formie poświadczeń |
- Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniami:
1) Cena ofertowa - 70% - do porównania oceny złożonych ofert Zamawiający będzie przyjmował ceny brutto.
2) Doświadczenie – 30 %
Kryterium „Doświadczenie” będzie oceniane według poniższych zasad:
a) doświadczenie Wykonawcy w opracowaniu harmonogramów (planów zajęć) pracy uczniów i nauczycieli
pkt.5– 15 pkt.
> 3 ≤ 4 lat. – 5 pkt.,
> 4 ≤ 5 lat – 10 pkt.,
powyżej 5 lat – 15 pkt.
b) Doświadczenie Wykonawcy w projekcie na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków -
1 – 5 pkt.,
2 – 10 pkt,
3 i więcej – 15 pkt
2) Cena - 70 pkt
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania w/w kryteriów, otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom spełniającym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
W zakresie w/w z kryteriów oferta może uzyskać od oceniającego członka komisji max.100 punktów.
Ad 1) Ocena punktowa kryterium „cena ofertowa” dokonana zostanie zgodnie z formułą:
- liczba punktów , którą przyzna oceniający członek komisji ofercie „n” za spełnienie kryterium , przyjmuje się
Cmin
Ac = x 70 pkt x 70%
Cn
Ac - liczba punktów, która zostanie przyznana ofercie „n” ,
C min - cena minimalna brutto wśród złożonych ważnych ofert
Cn - cena brutto zaproponowana przez konkretnego wykonawcę
Ad 2) Ocena punktowa kryterium „doświadczenie” dokonana zostanie zgodnie z powyższą punktacją.
7. Sposób przygotowania oferty:
a) Oferta musi być podpisana (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione;
b) Wykonawca zobowiązany jest podać cenę brutto za jeden miesiąc oraz wartość brutto z uwzględnieniem 19 miesięcy. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Cena może być tylko jedna. Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. Cena ta będzie obowiązującą przez cały okres ważności oferty.
c) Oferta powinna zawierać termin realizacji zamówienia.
8. Dodatkowe informacje:
1. dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (44 7244336)
2. oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane,
3. wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni,
4. wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną powiadomieni o rozstrzygnięciu postępowania.