- 34 wyświetlenia
Oznaczenie sprawy: AiO.272.1.8.X.2011 Tomaszów Maz. 18.10.2011r.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2
im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim
zaprasza do złożenia oferty na
dostawę materiałów biurowych w celu realizacji przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim projektu pn.: „Szansa na przyszłość” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX– Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 – Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015/11-00
-
Termin wykonania zamówienia:
a) I dostawa – do 31.10.2011 r., b) II dostawa do 15.11.2011 r.,
c) III dostawa do 15.12.2011 r. - Tryb udzielenia zamówienia:
Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego będzie prowadzone zgodnie
z przepisami Kodeksu Cywilnego.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Wykaz materiałów biurowych stanowiących przedmiot zamówienia
l.p. |
nazwa |
I dostawa - ilość |
II dostawa - ilość |
III dostawa - ilość |
1. |
Toner do drukarki HP Laser Jet 1022 - czarny |
1 szt. |
|
1 szt. |
2. |
Segregator A4 z mechanizmem - |
14 szt. - granatowe |
16 szt., w tym: 2 szt. -czerwone, 14 szt. żółte |
|
3. |
Papier ksero |
1 ryza |
15 ryz |
2 ryzy |
4. |
Skoroszyty A4 plastikowy do wpięcia - 12 grup po 15 szt w jednym kolorze dla grupy, 2 grupy po 12 szt w jednym kolorze dla grupy |
3 szt. |
232 szt. |
|
5. |
Koszulki przezroczyste A4 |
|
15 op |
|
6. |
Długopisy z niebieskim wkładem - kolory – 12 grup po 15 szt w jednym kolorze dla grupy, 2 grupy po 12 szt w jednym kolorze dla grupy |
|
204 szt. |
|
7. |
Kołonotatnik A5 twarda oprawa |
|
204 szt. |
|
8. |
Teczka A4 plastikowa koperta na zatrzask 12 grup po 15 szt w jednym kolorze dla grupy, 2 grupy po 12 szt w jednym kolorze dla grupy |
|
204 szt. |
|
9. |
Markery czarne do tablicy suchościeralnej |
|
|
|
10. |
Zszywacz do papieru |
|
|
1 szt. |
11. |
Nożyczki duże |
|
|
1 szt. |
12. |
Zszywki |
|
|
5 szt. |
13. |
Długopisy z niebieskim wkładem |
|
|
10 szt. |
14. |
Dziurkacz do papieru |
|
|
1 szt. |
15. |
ołówki |
|
|
10 szt |
16. |
Gumki do ołówka |
|
|
4 szt. |
17. |
Temperówka do ołówka |
|
|
2 szt. |
18. |
Blok listowy A4 |
|
|
4 szt. |
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku i nie noszący znamion użytkowania.
4. Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „oferta na dostawę materiałów biurowych w ramachprojektu pn.: „Szansa na przyszłość” realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim - Program Operacyjny Kapitał Ludzki”, w terminie do 26 października 2011 r. (lub osobiście) do godz. 11.00, na adres:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. ST. Staszica ul. Św. Antoniego 57/6 97-200 Tomaszów Mazowiecki pokój 1.2, budynek A – I piętro.
5. Sposób przygotowania oferty:
a) Oferta musi być podpisana (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione;
b) Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest podać ceny poszczególnych artykułów (ceny jednostkowe) składających się na asortyment zamówienia oraz cenę za realizację całości dostawy. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Cena może być tylko jedna. Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. Cena ta będzie obowiązującą przez cały okres ważności oferty.
c) Oferta powinna zawierać termin realizacji zamówienia.
6. Dodatkowe informacje:
1) zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych towarów, jednak wartość ilości towarów, o którą Zamawiający zmniejszy zamówienie nie może przekroczyć 20% wartości umowy ( brutto ),
2) zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych typów. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmiany cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto).
3) dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 44 724 43 36,
4) oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane,
5) wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni,
6) wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną powiadomieni o rozstrzygnięciu postępowania.