Dodane przez Gość (niezweryfikowany) - śr., 26/09/2012 - 19:35

W dniach 20-22.09.2012r. uczniowie klas 3TR oraz 3TH wzięli udział w wycieczce plenerowej do Wrocławia. Uczestnicy mieli przyjemność odwiedzić wiele wspaniałych miejsc oraz rozkoszować się urokami tego jakże cudownego miasta.

W czwartek, 20 września o godzinie 7.45 wszyscy uczniowie zebrali się na parkingu naszej szkoły i 15 minut później wyruszliśmy w podróż. Naszym pierwszym przystankiem był Wrocławski Aquapark, na którym spędziliśmy dwie godziny. Następnie skierowaliśmy się do naszego hostelu, w którym byliśmy zakwaterowani. Po zapoznaniu się z pokojami i zostawieniu bagaży, wyruszyliśmy w plener. Zwiedziliśmy takie miejsca jak Most Młyński czy Ostrów Tumski. Po niemal trzech godzinach wędrówki, zmęczeni ale pełni wrażeń i nadziei na kolejne wspaniałe miejsca wróciliśmy do hostelu, aby odpocząć i przygotować się do następnego dnia.

Drugiego dnia, po porannym śniadaniu, wyruszyliśmy w stronę Muzeum Uniwersytetu Wrocławskiego. Po krótkim wykładzie skierowaliśmy się w stronę Katedry Wrocławskiej. Największą atrakcją w tym miejscu był wjazd na sam szczyt tejże budowli i podziwianie cudownej panoramy Wrocławia. Około godziny 14:00 wróciliśmy do hostelu, aby przez następne trzy godziny zregenerować siły. Kolejne miejsce śmiało można nazwać "wisienką na torcie" naszej wycieczki. Po godzinie 18:00 dotarliśmy do Ogrodu Japońskiego, gdzie oprócz podziwiania bujnej roślinności, czekała na nas atrakcja wieczoru - pokaz fontann. Każdy uczestnik wycieczki był pod niemałym wrażeniem kolorów z jakimi woda w rytmie muzyki tworzyła liczne pozycje. Po tak wspaniałym przedstawieniu przemarznięci, ale jak najbardziej zadowoleni wróciliśmy do pokoi, aby przygotować się do ostatniego dnia wycieczki.

Trzeciego, ostatniego dnia, po spakowaniu się i oddaniu pokoi, wyruszyliśmy do Panoramy Racławickiej, gdzie mieliśmy przyjemność wysłuchać długiego wykładu, który przybliżył nam historię tego miejsca. Następnie dotarliśmy do Muzeum Narodowego, w którym podziwialiśmy piękne eksponaty z dziedziny sztuki, malarstwa czy techniki. Jeszcze przed wyjazdem, udało nam się trafić na piękny Stadion Miejski, przed którym każdy z uczestników wykonał pamiątkowe zdjęcia. Pełni pozytywnych wrażeń i chęci powrotu wyruszyliśmy do Tomaszowa i około godziny 18:00 byliśmy już w domu.

Oby więcej takich wycieczek! :)