Dodane przez ZSP2_admin - śr., 04/01/2012 - 18:11

Oznaczenie sprawy:AiO.272.1.4.I.2012                                                           Tomaszów Maz. 04.01.2012r.

 

ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2
im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim

zaprasza do złożenia oferty

Na realizację zadania: Przeprowadzenie szkoleń rozwijających kompetencje psychospołeczne w projekcie pn.: „Szansa na przyszłość” realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX– Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 – Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015/11-00

1. Nazwa zadania: Przeprowadzenie szkoleń rozwijających kompetencje psychospołeczne

2. Termin wykonania zadania: styczeń – luty 2012,

30.01.2012 r. - 31.01.2012 r

01.02.2012 r.– 02.02.2012 r

03.02.2012 r.– 04.02.2012 r

06.02.2012 r.– 07.02.2012 r

08.02.2012 r.– 09.02.2012 r

10.02.2012 r.– 11.02.2012 r

3. Tryb udzielenia zamówienia:

Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.). Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego będzie prowadzone zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.

4. Zakres obowiązków w ramach zadania Przeprowadzenie szkoleń rozwijających kompetencje psychospołeczne w projekcie „Szansa na przyszłość” realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz.

Do obowiązków Podmiotu wykonującego zadanie należeć będzie:

1.                 Dbałość o prawidłowy przebieg szkoleń,

2.                 Rzetelne i efektywne wykonywanie powierzonych zadań,

3.                 Dokładne i sumienne wykonywanie zadań określonych przez Podmiot Zarządzający,

4.                 Bieżące informowanie Podmiotu Zarządzającego i dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Tomaszowie Maz. o stanie realizowanych zadań,

5.                 Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań za pośrednictwem notatek służbowych, raportów mailowych,

6.                 Przestrzeganie ustalonego w projekcie porządku technicznego, sprzętowego i dokumentacyjnego w odniesieniu do procesu szkoleniowego,

8.                 Znajomość Regulaminu Rekrutacyjnego i Regulaminu Organizacyjnego zamieszczonego na podstronie internetowej projektu oraz treści wniosku o dofinansowanie w części dotyczącej realizacji powierzonego zadania,

9.                 Przygotowanie i realizacja działań szkoleniowych zgodnie z programem ramowym.

W szczególności:

1.                 opracowanie szczegółowego programu szkolenia na podstawie ramowego programu szkolenia.

2.                 przeprowadzenie szkoleń psychospołecznych dla 6 grup 15-osobowych uczniów w wymiarze 32 godzin na grupę – cztery dni po 8 godzin zgodnie z planem szkolenia i harmonogramem zatwierdzonym przez dyrektora szkoły.

3.                 przygotowanie i zapewnienie materiałów dla uczestników szkolenia.

4.                 monitorowanie frekwencji uczestników szkolenia.

5.                 rzetelne prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia.

6.                 opracowanie testów sprawdzających poziom ukształtowanych umiejętności.

7.                 kontaktowanie się z prowadzącymi zajęcia oraz opracowywanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wytycznymi podmiotu zarządzającego.,

8.                 Wykonywanie notatek służbowych (np. z przeprowadzonych rozmów z Uczestnikami, Beneficjentami projektu),

 

Ramowy program szkolenia rozwijającego kompetencje psychospołeczne obejmuje:

 

Dzień 1 (8h)

UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE - PRACA NAD JAKOŚCIĄ WYPOWIEDZI

Cechy dobrego komunikatu

Diagnoza swojego sposobu wypowiedzi - rysunek A i B

Zasady dobrego komunikowania się: słuchanie , parafrazowanie , dopytywanie, odzwierciedlanie, informacja zwrotna

Ujawnianie emocji - komunikat JA

Bariery komunikacyjne.

Komunikacja niewerbalna: gesty, mimika, pantomimika, proksemika, znaczenie wyglądu zewnętrznego

Elementy Analizy Transakcyjnej

Cztery płaszczyzny komunikatu (kwadrat wypowiedzi von Thuna)

Ćwiczenia mające na celu ujednolicenie przekazu zarówno werbalnie jak i niewerbalnie

Ćwiczenia mające na celu rozwinięcie umiejętności z zakresu efektywnego komunikowania się

Dzień 2 (8h) NEGOCJACJE

•Cechy i umiejętności dobrego negocjatora

•Rodzaje negocjacji

•Proces negocjacji

•Techniki negocjacyjne

•Rozwój osobowości negocjatora

Dzień 3 (8h)

ASERTYWNOŚĆ - PRACA NAD AKCEPTACJĄ SIEBIE l UMIEJĘTNOŚCIĄ POSTĘPOWANIA W ZGODZIE ZE SOBĄ.

Czym jest asertywność

Rodzaje zachowań: asertywne, agresywne, uległe.

Mapa asertywności - test i omówienie wyników

5 praw Fensterheima

Przyjmowanie krytyki i pochwał/ udzielanie pochwał i krytyki

Asertywna interwencja

Asertywność w kontekście stereotypów ze względu na płeć

Dzień 4 (8h)

RADZENIE SOBIE ZE STRESEM

•Kiedy odczuwam stres - czym jest stres?

Oznaki stresu - behawioralne, fizjologiczne i psychologiczne

•Różne rodzaje stresu - eustres, dystres.

•Skutki różnego natężenia stresu.

•Sposoby radzenia sobie ze stresem

•Relaksacja wg. Jacobsona

•Myślenie pozytywne

Praca z monologiem wewnętrznym

•Zarządzanie sobą w czasie

Wyznaczanie celów i planowanie zadań

Kluczowe decyzje dotyczące projektu  podejmowane będą przez Podmiot prowadzący szkolenie rozwijające kompetencje psychospołeczne, w porozumieniu z Podmiotem Zarządzającym i dyrektorem szkoły oraz organem. Prowadzącym.

 

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:

1)      osoby fizyczne:

Lp.

Warunek udziału

dokument

1.     

Wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii.

kserokopia dyplomu.

2.     

Biegła znajomość obsługi programów edytorskich, graficznych, arkusza kalkulacyjnego

oświadczenie

 

3.     

Ukończenie szkoły trenerów, w wymiarze przynajmniej 240 godzin, w tym trening interpersonalny (40 Godz.)

kserokopia zaświadczenia

4.     

Doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń (przeprowadził przynajmniej 100 godzin szkoleń.)

oświadczenie

 

5.     

Znajomość dokumentacji projektowej POLK

oświadczenie

2)      osoby prawne:

L.p.

                Warunek udziału

                          Dokument

1.

Minimum roczne doświadczenie w realizacji usług szkoleniowych

oświadczenie

2.

Zrealizowane przynajmniej 400 godzin szkoleniowych

oświadczenie

3.

Doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie organizacji szkoleń w ramach projektów UE.

oświadczenie

4.

Minimum 8 letnie doświadczenie w branży edukacyjnej osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za koordynowanie  usług i współpracę z Zamawiającym 

oświadczenie

5.

Dysponowanie trenerem, spełniającym kryteria z pkt 1 ( osoby fizyczne )

Oświadczenie – zobowiązanie.

6. Terminy i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta na Przeprowadzenie szkoleń rozwijających kompetencje psychospołeczne” w terminie do 12 stycznia 2012 r. (lub osobiście) do godz. 11.00, na adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica, ul. Św. Antoniego 57/6, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, pokój 2.1, budynek A – I piętro.

7. Sposób przygotowania oferty:

a)      Oferta musi być podpisana (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione;

b)      Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Cena może być tylko jedna. Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. Cena ta będzie obowiązującą przez cały okres ważności oferty.

c)      Oferta powinna zawierać termin realizacji zamówienia.

 

8. Dodatkowe informacje:

1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (44 7244336).

2. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni.

4. Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną powiadomieni o rozstrzygnięciu postępowania.