Dodane przez ZSP2_admin - pt., 27/09/2013 - 16:12

Tomaszów Mazowiecki: sprzedaż i dostarczanie środków żywnościowych do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2013r.


Numer ogłoszenia: 199083 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. , ul. Św. Antoniego 57/61, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 43 36, faks 44 724 43 36.

·       Adres strony internetowej zamawiającego:www.zsp2.nasztomaszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:sprzedaż i dostarczanie środków żywnościowych do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Sprzedaż i dostarczanie środków żywnościowych do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2013r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):03.14.25.00-3, 15.24.30.00-3, 15.22.00.00-6, 15.81.00.00-9, 15.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·       III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·       III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·       III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·       III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·       III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że spełnia i przyjmuje warunki zawarte w SIWZ oraz w projekcie umowy. Oświadczenie zawarte w formularzu oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp2.nasztomaszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 97-200 Tomaszów Mazowiecki ul. Św. Antoniego 57/61..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:07.10.2013 godzina 12:00, miejsce: 97-200 Tomaszów Mazowiecki ul. Św. Antoniego 57/61. pokój 2.1 I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: sprzedaż i dostarczanie produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. wg załącznika nr 1a SIWZ..

·       1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia są produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne związane z bieżącą działalnością Centrum Kształcenia Praktycznego w ZSP nr 2 w Tomaszowie Maz. L.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość 1 Łopatka wp. b/k bez tłuszczu Kg 500 2 Żeberka wp. paski Kg 150 3 Wołowina drobna Kg 350 4 Boczek wędzony chudy Kg 600 5 Słonina Kg 20 6 Mięso mielone wp.-wołowe Kg 400 7 Kiełbasa siekana wp. Kg 900 8 Kaszanka porcjowana typu krupniok (waga 12-14dkg) Kg 500 9 Kiełbasa parówkowa porcjowana typu serdelek (waga 12-14 dkg) Kg 800 11 Kiełbasa serdelowa Kg 250 12 Flaki wołowe gotowane krojone Kg 10 13 Kości mięsne Kg 500 14 Uda drobiowe Kg 500 15 Żołądki drobiowe Kg 600 16 Schab b/k Kg 20 17 Kark b/k Kg 250 18 Kurczak Kg 10 19 Filet drobiowy Kg 20 20 Wątroba drobiowa Kg 15 21 Boczek surowy wp. chudy Kg 3 22 Golona wp b/k i bez skóry Kg 5 23 Kości wędzone Kg 5 24 Wątroba wp. Kg 5 25 Szynka gotowana Kg 2 26 Baleron Kg 2 27 Polędwica Kg 2 28 Kabanosy Kg 2 29 Pasztet wp. Kg 2 30 Porcja rosołowa Kg 5 W sytuacjach awaryjnych wymagana jest możliwość bezpiecznego i bezpłatnego przechowywania półproduktów w warunkach chłodniczych zgodnie z wymogami HACCP oraz nieodpłatne świadczenie usług transportowych. Wykonawca winien być dyspozycyjny w przypadkach nieplanowanych dodatkowych dostaw (czas realizacji max 1 godz.)..

·       2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15.10.00.00-9.

·       3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.12.2013.

·       4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: sprzedaż i dostarczanie jaj, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. wg załącznika 1b SIWZ..

·       1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia są jaja na potrzeby Centrum Kształcenia Praktycznego w ZSP nr 2 w Tomaszowie Maz., związane z bieżącą działalnością CKP. Wykonawca winien być dyspozycyjny w przypadkach nieplanowanych dodatkowych dostaw czas realizacji max 1 godz. L.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość 1 Jaja konsumpcyjne kurze 65g-70g Szt. 1.500.

·       2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):03.14.25.00-3.

·       3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.12.2013.

·       4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:3 NAZWA: sprzedaż i dostarczanie pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. wg załącznika 1c SIWZ.

·       1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie dla ZSP Nr 2 Centrum Kształcenia Praktycznego w Tomaszowie Maz. związane z bieżącą działalnością. L.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość 1 Chleb mieszany krojony 0,60kg Szt. 7.000 2 Bułka słodka 100g Szt. 3.000 3 Bułka kajzerka 0,05kg Szt. 100 4 Bułka tarta Kg 100 5 Bułka angielka 400g Szt. 20 6 Chleb razowy 0,50kg Szt. 10 7 Ciasto sernik wiedeński Kg 5 8 Ciasto stefanka Kg 5 9 Ciasto drożdżowe z owocami i kruszonką Kg 5 10 Ciasto jabłecznik Kg 5 11 Ciasto makowiec Kg 5 12 Ciasto sernik krakowski Kg 5 Wykonawca winien być dyspozycyjny w przypadkach nieplanowanych dodatkowych dostaw - czas realizacji max 1 godz..

·       2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15.81.00.00-9.

·       3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.12.2013.

·       4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:4 NAZWA: sprzedaż i dostarczanie ryb mrożonych, filetów rybnych, pozostałego mięsa ryb i przetworów z ryb, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. wg załącznika 1d SIWZ..

·       1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia są przetwory z ryb, ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb dla ZSP Nr 2 Centrum Kształcenia Praktycznego w Tomaszowie Maz. związane z bieżącą działalnością. L.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość 1 Płat śledziowy solony wiaderko 4 kg Szt. 3 2 Płat śledziowy marynowany wiaderko 4kg Szt. 80 3 Szprot w sosie pomidorowym puszka 170g Szt. 2.200 4 Paluszki rybne panierowane Kg 10 5 Filet z mintaja mrożony Kg 15 6 Ryba wędzona Kg 3 7 Paprykarz szczeciński puszka 160g Szt. 750 8 Śledź w pomidorach puszka 170g Szt. 2.200.

·       2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15.24.30.00-3, 15.22.00.00-6.

·       3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.12.2013.

·       4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

na sprzedaż i dostarczanie środków żywnościowych

do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica

w Tomaszowie Mazowieckim

od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2013r.

 

 

w postępowaniu w trybie

przetargu nieograniczonego

o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone

w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy –

Prawo Zamówień Publicznych

tj. 200 000 euro

 

KOD CPV:  03142500-3, 15810000-9, 15100000-9, 15243000-3, 15220000-6

 

1.    Informacje ogólne.

1.1.        Zamawiający:

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica  w Tomaszowie Maz.

ul. Św. Antoniego 57/61

97-200 Tomaszów Maz.

woj. łódzkie

tel. 44 7246996, fax 44 7244336.

Konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej

Numer konta bankowego: 16 9291 0001 0125 0389 2000 0010

NIP: 773-22-56-866

Adres e-mail: zsp2w@poczta.onet.pl

Znak postępowania: AiO.272.8.IX.2013

UWAGA: w korespondencji do Zamawiającego należy posługiwać się powyższym znakiem.

1.2.        Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest sprzedaż i dostarczanie środków żywnościowych dla ZSP Nr 2  w Tomaszowie Maz. Przedmiot Zamówienia jest opisany szczegółowo w pkt. 2   w SIWZ.

1.3.        Wykaz aktów prawnych wiążących i powołanych w niniejszej specyfikacji:

1.3.1.    Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, 984 i 1047).

1.3.2.    Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r. poz. 231)

1.3.3.    Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz.U. z 2011r. Nr 282, poz. 1650).

1.3.4.    Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 października 2010r.    w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 223 poz. 1458)

1.3.5.    W sprawach nie uregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy prawa zamówień publicznych i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa

1.4.        Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi informacjami składającymi się na niniejszą specyfikację i przygotować ofertę zgodnie z jej wymaganiami.

1.5.        Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 w/w ustawy.

1.6.        Użyte w specyfikacji terminy mają następujące znaczenie:

1.6.1.    Zamawiający – Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz.

1.6.2.    Postępowanie – postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszej specyfikacji

1.6.3.    SIWZ – niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia

1.6.4.    Ustawa – Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r.,  poz. 907,984 i 1047)

1.6.5.    Zamówienie – należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w pkt. 2 SIWZ

1.6.6.    Wykonawca – podmiot, który ubiega się o wykonanie zamówienia, złoży ofertę na wykonanie zamówienia albo zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania zamówienia

 

2.    Opis przedmiotu zamówienia.

2.1.        Przedmiot zamówienia składa się z czterech zadań:

2.1.1.    Zadanie 1

Przedmiotem zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego jest: sprzedaż i dostarczanie produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. wg załącznika nr 1a.

W sytuacjach awaryjnych wymagana jest możliwość bezpiecznego i bezpłatnego przechowywania półproduktów w warunkach chłodniczych zgodnie z wymogami HACCP oraz nieodpłatne świadczenie usług transportowych.

Wykonawca winien być dyspozycyjny w przypadkach nieplanowanych dodatkowych dostaw  (czas realizacji max 1 godz.).

2.1.2.    Zadanie 2

Przedmiotem zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego jest: sprzedaż i dostarczanie jaj, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. wg załącznika 1b.

Wykonawca winien być dyspozycyjny w przypadkach nieplanowanych dodatkowych dostaw  (czas realizacji max 1 godz.).

2.1.3.    Zadanie 3

Przedmiotem zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego jest: sprzedaż i dostarczanie pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. wg załącznika 1c.

Wykonawca winien być dyspozycyjny w przypadkach nieplanowanych dodatkowych dostaw  (czas realizacji max 1 godz.).

2.1.4.    Zadanie 4

Przedmiotem zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego jest: sprzedaż i dostarczanie ryb mrożonych, filetów rybnych, pozostałego mięsa ryb i przetworów z ryb, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. wg załącznika 1d.

 

2.2.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

2.3.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci elektronicznej.

2.4.        Zamawiający  nie przewiduje aukcji elektronicznej.

2.5.        Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postepowaniu z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy.

2.6.        Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

 

3.    Tryb udzielenia zamówienia.

Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. 200 000 euro.

 

4.    Termin i miejsce wykonania zamówienia.

4.1.        Zamówienie będzie wykonywane od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. na który zostanie zawarta umowa. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia w dniu zawarcia umowy. Dostawy realizowane będą w godzinach 6.00 do 14.00 na koszt Wykonawcy, ilość i rodzaje dostaw będą określane każdorazowo przez Zamawiającego w danym zamówieniu uzgodnionym telefonicznie z Wykonawcą najpóźniej na jeden dzień przed planowaną dostawą.

4.2.        Miejscem wykonania zamówienia jest miasto Tomaszów Maz., ul. Św. Antoniego 57/61, budynek B, magazyny żywnościowe.

5.    Warunki udziału w postępowaniu, sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków.

5.1.        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

5.1.1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.1.2.    Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.  Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.1.3.    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.1.4.    Spełniają i przyjmują warunki zawarte w SIWZ oraz we wzorze umowy.

5.2.          Dokumenty, które zobowiązany jest dostarczyć Wykonawca w zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy:

5.2.1.    -aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,;

5.2.2.    - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

5.2.3.    – aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

5.2.4.    - oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do oferty zgodnie z art. 22 ust. 1

pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych;

5.2.5.    - oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do oferty, że nie podlega

wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;

5.2.6.    - oświadczenie, że spełnia i przyjmuje warunki zawarte w SIWZ oraz         w projekcie umowy (oświadczenie zawarte w formularzu oferty).    

5.3.INNE DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO JAKO ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY

5.3.1.      Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informację mówiącą o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

 

UWAGA: powyższe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

6.    W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. uczestników konsorcjum) muszą zostać spełnione następujące wymagania:

- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

- ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

- oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do oferty zgodnie z art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych-W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki.

- wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia dotyczące niepodlegania wykluczeniu z prowadzonego postępowania muszą zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

- okres obowiązywania umowy między Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia musi być określony w tej umowie i obejmować okres wykonania zamówienia;

- wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie                       z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

 

UWAGA: po podpisaniu umowy o zamówienie publiczne wszelkie zmiany umowy określającej sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagają zgody Zamawiającego.

 

7.    Informacja o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów.

7.1.        Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej „Korespondencja”) Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.

7.2.        Zamawiający w celu zapewnienia sprawnego przebiegu postępowania dopuszcza możliwość przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faxem na nr 44 7244336, z tym, że każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

8.    Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest zastępca dyrektora szkoły Mieczysław Strojewski tel. 44 7246996 lub 519 181 211. SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Tomaszowie Maz. www.zsp2.nasztomaszow.ploraz w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy    ZSP Nr 2.

 

9.    Termin związania ofertą.

9.1.        Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert o którym mowa w pkt. 11.1.

9.2.        Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem składania ofert – pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ  wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

9.3.        W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza się na tej stronie. Wszelkie wprowadzone przez Zamawiającego zmiany są wiążące dla Wykonawcy.

9.4.        Zamawiający przedłuży termin składania ofert w celu umożliwienia Wykonawcom wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści SIWZ. W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnoszące się do wcześniej ustalonego terminu będą podlegały nowemu terminowi.

 

10. Opis sposobu przygotowania ofert.

10.1.     Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi

w SIWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.

10.2.     Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferenci zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy.

10.3.     Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą czytelną techniką. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Oferenta (dalej „Osoby uprawnione”). Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny i zaparafowane przez Osoby uprawnione. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy). Naruszenie któregokolwiek z powyższych wymagań skutkować będzie odrzuceniem oferty.

 

10.4.     Na ofertę składają się następujące dokumenty:

10.4.1.Formularze cenowe oferty przygotowane zgodnie ze wzorem podanym   w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, do SIWZ. Cena powinna być wyrażona w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

10.4.2.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, przygotowane zgodnie z pkt. 5 SIWZ.

10.4.3.Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany z ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert (zawarte w treści formularza oferty).

10.4.4.Załączniki w postaci dokumentów opisanych w pkt. 5 SIWZ. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r. poz. 231).

10.4.5.Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Tj. osobę (lub osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Ewentualne upoważnienie innych osób do podpisania oferty wraz z załącznikami – pod rygorem odrzucenia oferty – musi być dołączone do oferty.

10.4.6.Wszelkie załączniki powinny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i również kolejno ponumerowane.

10.5.     W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów, o których mowa w pkt. 5 SIWZ.

10.6.     Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę.

10.7.     Wykonawca może – nie później niż w terminie składania ofert – zastrzec, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji określonych w art. 86 ust. 4 Ustawy – podawanych przez Zamawiającego podczas otwarcia ofert, a mianowicie nazwy firmy oraz adresu Wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofercie.

10.8.     Ofertę należy umieścić w  nieprzezroczystej kopercie  oznaczonej napisem: Oferta na sprzedaż i dostarczanie środków żywnościowych do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Tomaszowie Maz. – nie otwierać przed dniem 07.10.2013r., do godz. 12.00. Na kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej koperty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.

10.8.1.Wykonawca ponosi ryzyko i konsekwencje przedwczesnego otwarcia oferty w przypadku zabezpieczenia oferty niezgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.

10.8.2.Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie terminu składania ofert niezależnie od sposobu w jaki Wykonawca składa ofertę – będą odesłane niezwłocznie bez otwierania do Wykonawcy.  Oferty przesłane faksem nie będą rozpatrywane. Zamawiający informuje, że zwrot „bez otwierania” oznacza, że Zamawiający nie poda do publicznej wiadomości informacji określonych w art. 86 ust. 4 Ustawy.

10.9.      Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

10.9.1.Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę za pomocą pisemnego

powiadomienia tylko przed upływem terminu do składania ofert.

10.9.2.Powiadomienia o zmianie lub wycofaniu muszą być przygotowane i dodatkowo opisane ZMIANA lub WYCOFANIE.

10.9.3.Zamawiający informuje, że aby zmiana lub wycofanie oferty były skuteczne Wykonawca musi złożyć powiadomienie o zmianie lub wycofaniu oferty przez upoważnionego przedstawiciela (lub przedstawicieli) Wykonawcy. W przypadku wycofania oferty przed upływem terminu do składania ofert, oferta zostanie zwrócona Wykonawcy na jego koszt, niezwłocznie po otwarciu pozostałych ofert.

10.9.4.Żadna z ofert nie może być zmieniona lub wycofana po upływie wyznaczonego terminu składania ofert.

11. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.

11.1.     Termin składania ofert upływa 07.10.2013r. o godzinie 11.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

11.2.     Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – sekretariat ZSP Nr 2,    I piętro, pokój nr 2.1 .

11.3.     Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.10.2013r. o godzinie 12.00 w siedzibie Zamawiającego – pokój  dyrektora budynek A.

- otwarcia ofert dokonuje komisja przetargowa powołana przez dyrektora         ZSP Nr 2, w kolejności ich złożenia

-  otwarcie ofert jest jawne

-  bezpośrednio przed otwarciem ofert przewodniczący komisji przetargowej poda kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

-  po otwarciu ofert, przewodniczący komisji przetargowej odczyta imię i nazwisko, nazwę (firmę) oraz adres oferenta (siedzibę), którego oferta jest otwierana a także informacje dotyczące ceny i pozostałych kryteriów oferty

-  powyższe informacje odnotowywane są w protokole postępowania

-  oferty są jawne od chwili ich otwarcia w części nie zastrzeżonej przez Wykonawcę i mogą być udostępnione w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, na pisemny wniosek zainteresowanego

-  po odczytaniu ofert przewodniczący komisji ogłasza część jawną przetargu za zakończoną.

11.4.  Informacje ogłoszone w trakcie publicznego otwarcia ofert zostaną         udostępnione nieobecnym Wykonawcom na ich wniosek.

 

12. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert.

12.1.     Komisja przetargowa wybiera ofertę najkorzystniejszą, przez co należy rozumieć ofertę, która spełnia warunki opisane w SIWZ i jest zgodna z unormowaniami ustawowymi, otrzymała najwyższą punktację zgodnie z przyjętym kryterium. Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się:

 

- cena – max  100 punktów  znaczenia wyboru oferty

 

Podczas przyznawania punktów przyjmuje się skalę od zera do wysokości granicznej punktów. W oparciu o powyższe kryterium Zamawiający dokona oceny odrębnie dla poszczególnych części zamówienia. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który na daną część zamówienia przedstawi najkorzystniejszą ofertę. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia odrębnych umów na poszczególne części zamówienia.

12.2.     Sposób punktacji wyboru oferty:

12.2.1.Ocena ceny (C):

Oferta o najniższej średniej cenie brutto

C=             ---------------------------------------- x  100 pkt.

Cena brutto oferty badanej

 

 

12.3.     Oferta o najkorzystniejszych warunkach otrzyma największą ilość punktów. Pozostałym Oferentom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza ilość punktów. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.

12.4.     Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 Ustawy.

12.5.     Zamawiający odrzuca każdą ofertę, w stosunku do której powstała choćby jedna z przesłanek wymienionych w art. 89 Ustawy.

12.6.     O wykluczeniu Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniu oferty Zamawiający niezwłocznie zawiadamia na piśmie Wykonawców wykluczonych oraz tych, których ofertę odrzucono, podając uzasadnienie faktyczne i prawne swej decyzji.

UWAGA: kryteria wyszczególnione w SIWZ będą stałe i obowiązujące przez okres zawartej umowy.

13.Wzór umowy na wykonanie zamówienia.

13.1.     Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa.

13.2.     Wraz ze SIWZ, Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wzór umowy na wykonanie zamówienia (dalej: projekt umowy). Projekt umowy musi zostać uzupełniony przez Wykonawcę wyłącznie zgodnie ze wskazaniami zawartymi w SIWZ o dane dotyczące Wykonawcy oraz o dane zawarte w ofercie.

14.Pouczenie o środkach ochrony prawnej.

Szczegółowe kwestie dotyczące środków ochrony prawnej uregulowane są w art.179 – 198 Ustawy.

15.Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty.

W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

16.Załączniki.

Następujące załączniki stanowią integralną część SIWZ:

- formularz oferty,

- wzory oświadczeń szt. 2,

- projekt umowy.

- załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 6a i 6b

 

                                                                         Załącznik nr 1a

 

Zapotrzebowanie na produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne (CPV 15100000-9) na rok 2013 dla ZSP Nr 2 Centrum Kształcenia Praktycznego w Tomaszowie Maz. sporządzone na potrzeby ustalenia wartości zamówienia publicznego, związane z  bieżącą działalnością.

 

L.p.

Nazwa artykułu

j.m.

Ilość

1

Łopatka wp. b/k bez tłuszczu

Kg

500

2

Żeberka wp. paski

Kg

150

3

Wołowina drobna

Kg

350

4

Boczek wędzony chudy

Kg

600

5

Słonina

Kg

20

6

Mięso mielone wp.-wołowe

Kg

400

7

Kiełbasa siekana wp.

Kg

900

8

Kaszanka porcjowana typu krupniok (waga 12-14dkg)

Kg

500

9

Kiełbasa parówkowa porcjowana typu serdelek (waga 12-14 dkg)

Kg

800

11

Kiełbasa serdelowa

Kg

250

12

Flaki wołowe gotowane krojone

Kg

10

13

Kości mięsne

Kg

500

14

Uda drobiowe

Kg

500

15

Żołądki drobiowe

Kg

600

16

Schab b/k

Kg

20

17

Kark b/k

Kg

250

18

Kurczak

Kg

10

19

Filet drobiowy

Kg

20

20

Wątroba drobiowa

Kg

15

21

Boczek surowy wp. chudy

Kg

3

22

Golona wp b/k i bez skóry

Kg

5

23

Kości wędzone

Kg

5

24

Wątroba wp.

Kg

5

25

Szynka gotowana

Kg

2

26

Baleron

Kg

2

27

Polędwica

Kg

2

28

Kabanosy

Kg

2

29

Pasztet wp.

Kg

2

30

Porcja rosołowa

Kg

5

 

 

Załącznik 1b

 

Zapotrzebowanie na jaja konsumpcyjne (CPV 03142500-3)  na rok 2013 dla ZSP Nr 2 Centrum Kształcenia Praktycznego w Tomaszowie Maz. sporządzone na potrzeby ustalenia wartości zamówienia publicznego, związane z  bieżącą działalnością.

L.p.

Nazwa artykułu

j.m.

Ilość

1

Jaja konsumpcyjne kurze 65g-70g

Szt.

1.500

Załącznik 1c

 

Zapotrzebowanie na pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (CPV 15810000-9)  na rok 2013 dla ZSP Nr 2 Centrum Kształcenia Praktycznego w Tomaszowie Maz. sporządzone na potrzeby ustalenia wartości zamówienia publicznego, związane z  bieżącą działalnością.

L.p.

Nazwa artykułu

j.m.

Ilość

1

Chleb mieszany krojony 0,60kg

Szt.

7.000

2

Bułka słodka 100g

Szt.

3.000

3

Bułka kajzerka 0,05kg

Szt.

100

4

Bułka tarta

Kg

100

5

Bułka angielka 400g

Szt.

20

6

Chleb razowy 0,50kg

Szt.

10

7

Ciasto sernik wiedeński

Kg

5

8

Ciasto stefanka

Kg

5

9

Ciasto drożdżowe z owocami i kruszonką

Kg

5

10

Ciasto jabłecznik

Kg

5

11

Ciasto makowiec

Kg

5

12

Ciasto sernik krakowski

Kg

5

 

Załącznik 1d

 

Zapotrzebowanie na przetwory z ryb (CPV 15243000-3), ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb (CPV 15220000-6)  na rok 2013 dla ZSP Nr 2 Centrum Kształcenia Praktycznego w Tomaszowie Maz. sporządzone na potrzeby ustalenia wartości zamówienia publicznego, związane z  bieżącą działalnością.

L.p.

Nazwa artykułu

j.m.

Ilość

1

Płat śledziowy solony wiaderko 4 kg

Szt.

3

2

Płat śledziowy marynowany wiaderko 4kg

Szt.

80

3

Szprot w sosie pomidorowym puszka 170g

Szt.

2.200

4

Paluszki rybne panierowane

Kg

10

5

Filet z mintaja mrożony

Kg

15

6

Ryba wędzona

Kg

3

7

Paprykarz szczeciński puszka 160g

Szt.

750

8

Śledź w pomidorach puszka 170g

Szt.

2.200

 

                                                                                                         Załącznik nr 2

 

 

OŚWIADCZENIE

Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Sprzedaż i dostarczanie środków żywnościowych w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013r. do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. ul. Św. Antoniego 57/61”

w imieniu

…………………………………………………………………………………………………

(nazwa Wykonawcy)

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy – Prawo zamówień publicznych:

 

1.    Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.    Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3.    Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4.    Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Wszystkie podane wyżej informacje są zgodne z prawdą.

 

 

 

…………………………………….                                      ……………………………………

                (Miejscowość i data)                                                                               (Podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej)

 

 

 

 

                                                                                            Załącznik nr 3

 

 

OŚWIADCZENIE

Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Sprzedaż i dostarczanie środków żywnościowych w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013r. do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. ul. Św. Antoniego 57/61”

w imieniu

…………………………………………………………………………………………………

(nazwa Wykonawcy)

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1-2 ustawy – Prawo zamówień publicznych:

 

nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

 

………………...................................                               ……………………………………...  

                    (Miejscowość i data)                                                                       (Podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej)

 

 

Załącznik nr 4 do SIWZ

 

 

…………………………………………..….

(pieczęć adresowa Wykonawcy)

 

NIP: .................................

REGON: ............................

tel.: ..................................

faks: ..................................

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2

Im. St. Staszica           

W Tomaszowie Maz.           

Ul. Św. Antoniego 57/61

 

OFERTA

 

Odpowiadając na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nasprzedaż i dostarczanie środków żywnościowych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 i. St. Staszica  w Tomaszowie Mazowieckim:

1.  Oferujemy wykonanie  zadania nr 1 tj. sprzedaż i dostarczanie produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych od dnia zawarcia umowy  do 31.12.2013r. wg załącznika nr 1a do SIWZ :

 

a)        wartość netto        …………………PLN

b)        podatek VAT:       …………………PLN

c)        wartość brutto (razem wartość netto plus podatek VAT): …………………PLN

słownie cena oferty PLN: …………………………………………………………...

 

 

2.          Oferujemy wykonanie  zadania nr 2 tj. sprzedaż i dostarczanie jaj, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. wg załącznika nr 1b do SIWZ:

a)        wartość netto        …………………PLN

b)        podatek VAT:       …………………PLN

c)        wartość brutto (razem wartość netto plus podatek VAT): …………………PLN

słownie cena oferty PLN: …………………………………………………………...

3.          Oferujemy wykonanie  zadania nr 3 tj. sprzedaż i dostarczanie pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. wg załącznika nr 1c do SIWZ:

a)        wartość netto        …………………PLN

b)        podatek VAT:       …………………PLN

c)        wartość brutto (razem wartość netto plus podatek VAT): …………………PLN

słownie cena oferty PLN: …………………………………………………………...

4.          Oferujemy wykonanie  zadania nr 4 tj. sprzedaż i dostarczanie ryb mrożonych, filetów rybnych, pozostałego mięsa ryb i przetworów z ryb, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. wg załącznika nr 1d do SIWZ:

a)        wartość netto        …………………PLN

b)        podatek VAT:       …………………PLN

c)        wartość brutto (razem wartość netto plus podatek VAT): …………………PLN

słownie cena oferty PLN: …………………………………………………………...

 

UWAGA: cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wszelkie poprawki – jedynie poprzez skreślenie i parafowanie.

 

5.    Oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zadań objętych przedmiotem zamówienia.

6.    Oświadczamy, że akceptujemy bez zastrzeżeń projekt umowy przedstawiony przez Zamawiającego jako załącznik nr 5 do SIWZ. Zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na określonych w niej warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

7.    Wykonawcę reprezentuje: ………………………………………………………..………..1

(imię, nazwisko, nr tel.)

8.    Oświadczamy, że czujemy się związani niniejszą ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. przez okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.

9.    Oświadczamy, że podwykonawcom zamierzamy/nie zamierzamy2 powierzyć  wykonanie następujących części  oferowanego przez nas przedmiotu  zamówienia:

……………………………………………………………………………………………1

……………………………………………………………………………………………1

Uwaga: należy podać części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom. Nie wypełnienie tego punktu jest równoznaczne, że Wykonawca nie zamierza powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcom.

¹ - wypełnia Wykonawca

2- niepotrzebne skreślić

 

 

 

 

10.  Do oferty zostały dołączone następujące dokumenty:

Lp.

Nazwa dokumentu

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

 

Oferta wraz z dokumentami zawiera ...........................ponumerowanych stron

 

.......................................................                          …………………………………………..

miejscowość i data                                                                       podpis i pieczęć imienna osoby – osób upoważnionej(ych)

                 do reprezentowania Wykonawcy

Załącznik nr 5

PROJEKT UMOWY

Zawarta w dniu…………………. pomiędzy Zespołem Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2        im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. ul. Św. Antoniego 57/61 reprezentowanym przez:

1.    Dyrektora – mgr Mariolę Przybylską

Zwanym dalej  Zamawiającym a

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

Reprezentowanym przez:

1.    ………………………………………………

2.    ………………………………………………

Zwanym dalej Wykonawcą.

 

Na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego przeprowadzonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.      z 2013r., poz. 907, 984 i 1047 ) została zawarta umowa o następującej treści:

 

§1

1.Przedmiotem umowy jest  sprzedaż i dostarczanie środków żywnościowych dla ZSP Nr 2  w Tomaszowie Maz.

2. Zamawiający powierza a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania:

a) zadanie nr 1: sprzedaż i dostarczanie produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. wg załącznika do złożonej oferty Wykonawcy. W sytuacjach awaryjnych wymagana jest możliwość bezpiecznego i bezpłatnego przechowywania półproduktów w warunkach chłodniczych zgodnie z wymogami HACCP oraz nieodpłatne świadczenie usług transportowych. Wykonawca winien być dyspozycyjny w przypadkach nieplanowanych dodatkowych dostaw  (czas realizacji max 1 godz.).*

b) zadanie 2:sprzedaż i dostarczanie jaj, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. wg załącznika do złożonej oferty Wykonawcy. Wykonawca winien być dyspozycyjny w przypadkach nieplanowanych dodatkowych dostaw  (czas realizacji max 1 godz.).*

c) zadanie 3: sprzedaż i dostarczanie pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. wg załącznika do złożonej oferty Wykonawcy. Wykonawca winien być dyspozycyjny w przypadkach nieplanowanych dodatkowych dostaw  (czas realizacji max 1 godz.).*

d) zadanie 4: sprzedaż i dostarczanie ryb mrożonych, filetów rybnych, pozostałego mięsa ryb i przetworów z ryb, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. wg załącznika do złożonej oferty Wykonawcy.*

 

 

 

 

§2

1.      Strony postanawiają, że dostawa środków żywnościowych następować będzie partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r.

2.      Wielkość i termin wydawania każdej partii towaru wynikać będzie z jednostkowych dyspozycji Zamawiającego przekazanych Wykonawcy telefonicznie.

3.      Środki żywnościowe Wykonawca dostarczy na koszt własny do siedziby zamawiającego nie później niż w ciągu 24 godzin od złożenia dyspozycji.

4.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych typów. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto).

 

§3

1.      Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty za środki żywnościowe dostarczone każdorazowo przez Wykonawcę wyliczonej jako iloczyn cen jednostkowych netto + podatek VAT oraz faktycznie dostarczonych ilości środków żywnościowych.

2.      Wartość umowy nie przekroczy kwoty ……………….. zł. brutto, wynikającej ze złożonej oferty, w tym :

a)     Za zadanie nr 1 ……………………*

b)    Za zadanie nr 2 ……………………*

c)     Za zadanie nr 3 ……………………*

d)    Za zadanie nr 4 ……………………*

3.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych towarów, jednak wartość ilości towarów, o którą Zamawiający zmniejszy zamówienie nie może przekroczyć 20% wartości umowy (brutto).

4.      Zapłata za realizację przedmiotu zamówienia następować będzie w ciągu 14-tu dni po otrzymaniu faktury przez Zamawiającego.

5.      Wykonawca wystawi faktury na:

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica

97-200 Tomaszów Maz.

ul. Św. Antoniego 57/61

NIP: 773-22-56-866

 

§4

Do wzajemnego współdziałania przy wykonywaniu umowy strony wyznaczają ……………………...reprezentującego Wykonawcę nr tel. ……….. oraz Panią Kubryn Annę reprezentującą Zamawiającego nr tel. 44 7246996 lub 519 181 211.

 

 

§5

1.      Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu karę umowną w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność w wysokości 20% wartości umowy.

2.      Wykonawca zobowiązuje się zapłacić karę w wys. 100zł za każdą godzinę opóźnienia w dostarczeniu środków żywnościowych w uzgodnionym terminie.

3.      Zamawiające zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy karę umowną w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność w wys. 15% wartości umowy.

 

§6

Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot umowy określony       w  §1 niniejszej umowy na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, które stanowią integralną jej część.

 

§7

Umowę zawiera się na czas określony od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2013 r.

 

§8

Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z najwyższą starannością, rzetelnie i skutecznie oraz przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej działalności, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy i doświadczenia.

 

§9

1.             Strony oświadczają, że będą wymieniać informacje potrzebne do starannego
i należytego wykonania obowiązków wynikających z umowy.

2.             Strony zobowiązują się do zachowania poufności oraz właściwego zabezpieczenia informacji udostępnionych w ramach wykonywania niniejszej umowy.

§10

1.             Wykonawca odpowiada w pełnej wysokości za wszelkie szkody wynikające
z niezachowania staranności o której mowa w §8.

2.             W razie powstania szkód związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy z winy Wykonawcy, Zamawiający może wstrzymać się z wypłatą wynagrodzenia do czasu rozstrzygnięcia sporu, nie dłużej jednak niż trzy miesiące.

 

                                                          §11

1.             Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli przestrzegania przez Wykonawcę postanowień umowy.

 

§12

1.             Oferta przetargowa wraz z załącznikami i SIWZ stanowią integralną część  niniejszej umowy i jest wiążąca dla stron.

 

§13

Wykonawca  zawiadomi Zamawiającego najpóźniej na jeden dzień przed realizacją przedmiotu umowy, jeżeli stwierdzi zaistnienie okoliczności wystąpienia opóźnienia w terminowym wykonaniu świadczenia, określi prawdopodobny czas opóźnienia i jego przyczynę.

§14

Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy za uprzednim dostarczeniem Wykonawcy stosownego pisemnego oświadczenia woli:

1.    W terminie 14-tu dni od zaistnienia zdarzenia nie wywiązania się Wykonawcy z bezspornych zobowiązań wobec Zamawiającego wynikających z treści umowy.

2.    W terminie 30-tu dni w razie zaistnienia zmiany okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu świadczenia usług do dnia odstąpienia od umowy.

§15

Spory wynikłe z realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie niniejszej umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy miejscowo dla Zamawiającego.

 

§16

Wykonawca oświadcza, że dysponuje stosowną wiedzą, odpowiednia bazą i środkami do wykonania przedmiotu zamówienia.

§17

Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

 

§18

Każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia niniejszej umowy, z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia.

§19

Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przenoszone przez żadną ze stron na osoby trzecie.

§20

W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawa Prawo zamówień publicznych.

§21

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

WYKONAWCA:                                                                    ZAMAWIAJĄCY:

 

Akceptuję projekt umowy………………………………………..

 

 

*Zapis zostanie dokonany w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, z którym zostanie zawarta w/w  umowa.

Załącznik Nr 6a do SIWZ

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonegona wykonanie zadania:sprzedaż i dostarczanie środków żywnościowych

do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica

w Tomaszowie Mazowieckim

od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2013r.

 

Ja / My niżej podpisani

 

 ........................................................................................................................................................................................................

(imię i nazwisko)

działając  w  imieniu  Wykonawcy :

 

........................................................................................................................................................................................................

(nazwa /firma  i dokładny adres Wykonawcy)

 

zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień

publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 907, , 984 i 1047)

 

poniżej składam/y

 

Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej

w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.)

L.p.

Nazwa(firma), adres

   
   

 

 

 

 

  ...........................................                                       ..........................................................................................

        (miejscowość i data)                                                                        (podpis osób(-y) uprawnionej  do składania oświadczenia

 

 

 

 

Załącznik Nr 6b do SIWZ

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonegona sprzedaż i dostarczanie środków żywnościowych

do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica

w Tomaszowie Mazowieckim

od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2013r.

 

 

Ja / My niżej podpisani

 

 ........................................................................................................................................................................................................

(imię i nazwisko)

działając  w  imieniu  Wykonawcy :

 

........................................................................................................................................................................................................

(nazwa /firma  i dokładny adres Wykonawcy)

 

 

zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień

publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907, 984 i 1047 7)

 

informuję/my, że:

 

wymieniony wyżej Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.)

 

 

  ...........................................                                       ..........................................................................................

        (miejscowość i data)                                                                        (podpis osób(-y) uprawnionej  do składania oświadczenia